LES VISITES.

Free Counters

dimanche 30 mai 2010

Fleur des prés & Hirondelle Sauvage .



Nan nan , je vous jure , on avait pas bu ce jour-là ... :)












3 commentaires:

Clarisse a dit…

PTDR j'adore la deuxième "Heu... JE SAIIIS Fleur-des-prés :DDDD"

BIG BISOU <3

Clarisse (:

bunnyrabbit a dit…

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you ,
I LOVE YOUUUUU.



(grosse tarée qu'à que ça à faire ;D)

Emma a dit…

J'adore trop ces photos .
Ce que j'aimerai se serai de les faire imprimer en énoooooormes posters et de les accrocher aux murs de ma chambre.
Gros bisous d'une personne qui vous aime.
Emma